Для открытия контактов резюме необходимо приобрести доступ к базе
Не указана
Гражданство
Казахстан
Тип занятости
Полная занятость
Мужчина, 30 лет, родился 18 января 1994
Город: Астана
Опыт работы
10 лет 11 месяцев
St Regis Astana
Front Office Manager
С 01.09.2022 по настоящее время (2 года 3 месяца)
-ISRA Audit -BSA/LQA audit -Digital performance
St Regis Astana
Front Office Manager
С 01.09.2022 по настоящее время (2 года 3 месяца)
-ISRA Audit -BSA/LQA audit -Digital performance
Renaissance Atyrau
Front Office Manager
С 01.12.2021 по 01.08.2022 (8 месяцев)
-GXP property champion -Opera property champion -Marriott Bonvoy connector -Land it Opera 5.6 upgrade champion -Amplify your digital guest experience workshop
Marriott Executive Apartments Atyrau
Guest Service Manager
С 01.08.2021 по 01.12.2021 (4 месяца)
-Administering Resident Services functions and managing employees on a daily basis; -Scheduling working shifts; -Opera PMS configuration; -System update to current Marriott requirements; -Creating a positive work environment; -Participating in meetings between departments; -Improving cooperation and communication between departments to drive excellent guest service; -Updated all Resident Services standard operating procedures according to Marriott International; -Staff training; -Displaying hospitality skills; -Interacting with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
Sheraton Nur-Sultan
Front Office Supervisor
С 01.11.2019 по 01.08.2021 (1 год 9 месяцев)
-Opera PMS training; -Marriott Standard Operation Procedures; -Marriott Bonvoy Loyalty Program; -Managed Hotel Night Audit procedures; -Marriott GXP program; -Mobile Guest Service; -Marriott Bonvoy Enrollment Champion; -Assist management in screening resumes, conducting interviews, and selecting new hourly hires; -Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. -Ensure that hourly employees are trained on company core values, job roles, responsibilities, and technical and service aspects of the job; -Encourage and motivate employees to perform their best, take responsibility for tasks and assignments, make decisions and provide input on possible improvements; - Coordinate tasks and work with other departments to ensure that the department runs efficiently; - Assign and ensure work tasks are completed on time and that they meet appropriate quality standards; - Process all payment types such as room charges, cash, city ledger/direct bill, or credit card;
Wyndham Garden Astana
Front Office Supervisor
С 01.09.2017 по 01.10.2019 (2 года 1 месяц)
-Front Office Manager in-charge; -Night Audit; -Manager on Duty; -Reservation manager operations; -Concierge responsibilities; -Work with Online Travel agencies (guest requests, reservations, corrections, payments); -Transportation charges monitoring; -Wyndham Rewards loyalty program enrollment Champion; -Responsible for promotion of Wyndham Reward; -Big groups check-in/check-out; -Smooth room booking/preparation at "flight cancellation" situations; -Room’s/Conference Hall presentation; -Compliance with brand standards during work process with guests/employees/management; -School of Hospitality Operations (SoHO) web courses (Front Office, Sales Departments): Wyndham Rewards 2/2; Supervisory Skill Builder; Count on me Certification; Sales at the Front Desk; Medalia; Security at the Front Desk and etc. -Providing for employees Opera/Guest Service/ Brand Loyalty Program trainings; -Employee of the month April 2018 -Wyndham Rewards Championship 11th place in CEE region of 364 Hotels;
Wyndham Garden Astana
Pre-opening front desk agent
С 01.05.2017 по 01.08.2017 (3 месяца)
-Hotel Pre-Opening; -Opera PMS trainings by “HRS” Company; -Soft Opera work experience; -Check-in/check out procedures, cashier operations, reservations;
Astana Development Group, отель Hilton Garden Inn Astana
Waiter/Bartender
С 01.10.2015 по 01.04.2017 (1 год 6 месяцев)
Обслуживание гостей ресторана и бара отеля, сервировка столов, приготовление кофе и коктейлей на баре, общение с гостями на английском и немецком языках. Micros, night audit, cashier closure
Немецкое общество международного сотрудничества GIZ
Intern
С 01.02.2015 по 01.04.2015 (2 месяца)
Проходил производственную практику от университета в GIZ. На данной практике я занимался переводом законодательных актов Республики Казахстан с русского на немецкий язык, разбирал законы; бронировал отели и рестораны для иностранных гостей; занимался перевозкой документации, заключением договоров с другими юридическими лицами и т.д.
Образование
Университет
Казахский Гуманитарно-Юридический Университет
Университет
B2/2
Владение языками
Родной язык
Русский
Иностранные языки
Английский, Казахский, Немецкий
Дополнительно
Ключевые навыки
Opera pms
Знание программ microsoft office, outlook
night audit
pre-openning
hospitality
guest service
Дополнительная информация
Warm Greetings! I'm Hotelier from Astana, Kazakhstan. Started my way as an "on-call waiter" at Hilton Garden Inn Astana since 2015. On the way up in the Hotel Industry.
Похожие резюме
до 300 000 ₽
24 года
Астана
Полный день, Гибкий график
Последнее место работы
Kaspi Bank, АО, Менеджер по автокредитованию, сентябрь 2019 - май 2021
Обновлено
04.12 в 03:01
Был на сайте
Вчера в 03:01
Опыт работы
5 лет 7 месяцев
Не указана
36 лет
Астана
Полный день, Гибкий график
Последнее место работы
Торговый дом "Мастер", администратор-менеджер по торговле, последние два года региональный менеджер, март 2008 - июнь 2012
Обновлено
26.11 в 03:04
Был на сайте
Более недели назад
Опыт работы
19 лет 6 месяцев
до 450 000 ₽
35 лет
Астана
Полный день, Удаленная работа
Последнее место работы
ТОО « Электроника Е1», Менеджер -кассир, старший менеджер, заместитель директора, заведующий складом, май 2008 - сентябрь 2010
Обновлено
07.11 в 15:12
Был на сайте
Более недели назад
Опыт работы
26 лет 1 месяц