Для открытия контактов резюме необходимо приобрести доступ к базе

  • Открывайте только нужные вам целевые контакты
  • Контакты открываются навсегда
  • Низкая стоимость
#

маркетолог

до 300 000 ₽

Гражданство

Казахстан

Тип занятости

Полная занятость, Частичная занятость

Женщина, 29 лет, родилась 18 мая 1995

Город: Атырау

Опыт работы

17 лет 5 месяцев

Индивидуальное предпринимательство / частная практика / фриланс

SMM-менеджер

С 01.03.2020 по настоящее время (4 года 9 месяцев)

Ведение страницы Дизайн шапки профиля и актуальных ответы на сообщения и комментарии Дизайн постов Фото и видео сьемка Запуск таргетенговой рекламы Копирайтинг Ежедневный постинг сторисов Планирование маркетенговой части Подготовка референсов и предложении Запуск конкурсов Работа с блогерами Статистика и анализ Подготовка ежемесячных отчетов

Индивидуальное предпринимательство / частная практика / фриланс

SMM-менеджер

С 01.03.2020 по настоящее время (4 года 9 месяцев)

Ведение страницы Дизайн шапки профиля и актуальных ответы на сообщения и комментарии Дизайн постов Фото и видео сьемка Запуск таргетенговой рекламы Копирайтинг Ежедневный постинг сторисов Планирование маркетенговой части Подготовка референсов и предложении Запуск конкурсов Работа с блогерами Статистика и анализ Подготовка ежемесячных отчетов

Prime family

SMM-менеджер

С 01.10.2019 по настоящее время (5 лет 2 месяца)

Ведение страницы Дизайн шапки профиля и актуальных ответы на сообщения и комментарии Дизайн постов Фото и видео сьемка Запуск таргетенговой рекламы Копирайтинг Ежедневный постинг сторисов Планирование маркетенговой части Подготовка референсов и предложении Запуск конкурсов Работа с блогерами Статистика и анализ Подготовка ежемесячных отчетов

7K bar/restaurant/cafe Jida

Public Relations Manager Responsibilities

С 01.06.2018 по 01.01.2019 (7 месяцев)

• Develop a marketing communications plan including budget and goals • Develop media relations strategy • Coordinate all public relations activities • Leverage existing media relationships and cultivate new contacts within business and industry media • Create content for concerts, events and keynote presentations for international companies • Evaluate opportunities for partnerships, sponsorships and advertising on an on-going basis. • Plan, implement and manage public relations programs • Plan and budget for PR events, programs and initiatives • Design and review a variety of promotional and marketing materials • Build long-term relationships with all relevant stakeholders, such as local government, media people, politicians, etc. • Recruit, invite singers, bands etc. • Control over the design of the restaurant complex and all seasonal offers from the chef and bar manager • Prepare newsletters, tables tent and other information materials about existing special offers and restaurant promotions. • Analysis of proposals for participation of the restaurant in various events (exhibitions, press conferences, presentations, festivals, charity events, etc.), preparation of a conclusion on possibility of joint participation in promotional events conducted by third parties. • Organize meetings and surveys among employees of the restaurant regarding in house PR-events to improve personnel policy of the enterprise, prevent internal conflicts, etc

COSOS Group LLP

Sales coordinator

С 01.10.2017 по 01.02.2018 (4 месяца)

• Creating and updating customer database • Negotiations with clients and suppliers and commercial offers • Search for suppliers and transportation companies • Customs clearance process • Passed prequalification processes (in TCO, NCOC, ZhaikMunai, KPJV, KPO) • Translation of documentation, PDS & MSDS for products • Preparation of contracts with transportation company & suppliers

COSOS Group LLP

Office administrator

С 01.03.2017 по 01.09.2017 (6 месяцев)

• Preparation of documentation, reports and information needed for work and current goals • Management of couriers and drivers • Preparation of cost estimates and office needs expense control • Management of office inventory, supplies and badges • Organization of meetings, registration and management of guests • Control of documentation flow in the office; • Preparation of official letters and distribution of information; • Preparation and distribution of vacancy information and sharing knowledge with newcomers. • Office opening and closing management

Restaurant Ginza

Assistant administrator

С 01.01.2016 по 01.03.2016 (2 месяца)

• Manage workload and ensure effective working of restaurant activities and maintain excellent standards to meet operational expectations. • Welcoming guests • Administration of reservations, registration of phone calls, organization of banquets. • Coordinate with General Manager for everyday operation and maintain financial and administrative records. • Maintain personal records, schedules and reports for all employees.

Website Geometria.ru

PR manager

С 01.08.2015 по 01.02.2016 (6 месяцев)

• Loading of photos and videos of events; • Marketing and advertising on web-sites; • Negotiations with customers.

Hotel River Palace “Renco"

Receptionist

С 01.05.2014 по 01.09.2014 (4 месяца)

Basic duties are welcoming visitors, in person or on the telephone; answering or referring inquiries, maintaining security by following procedures, monitoring logbook, maintaining telecommunication system.

Luxury class

Assistant designer

С 01.05.2013 по 01.09.2013 (4 месяца)

Basic duties are welcoming visitors, in person or on the telephone; answering or referring inquiries, maintaining security by following procedures, monitoring logbook, maintaining telecommunication system.

Образование

Университет

Atyrau Oil & Gas University

Университет

Online marketing course

Университет

Interior design

Университет

British International School Phuket

Университет

Intensive english course

Университет

British International School Phuket

Владение языками

Родной язык

Казахский

Иностранные языки

Английский, Итальянский, Русский

Дополнительно

Ключевые навыки

  • Холодные продажи

  • Владение ms excel

  • office management

  • business communication

  • Знание прикладных программ: microsoft office (word, excel, powerpoint), autocad, компас

  • Знаю программы 3d max и maya, photoshop, tvpaintanimation

  • Unity, c#, adobe photoshop, spine.

  • Продвинутый пользователь пк, power point adobe illustrator, photoshop, coreldraw, indesign, adobe ac

  • corporate events organization

  • logistics management

  • Уверенное владение adobe after effect

  • driving licence b

  • cоциальный маркетинг

  • Аудит smm

Дополнительная информация

Ответственность и инициативность в работе. Могу работать индивидуально и в команде.

Похожие резюме

#

Не указана

31 год

Атырау

Полный день, Гибкий график, Удаленная работа

Последнее место работы

ИП Темиргалиев, Технический специалист, август 2014 - ноябрь 2015

Обновлено

28.10 в 17:59

Был на сайте

Более недели назад

Опыт работы

10 лет 2 месяца

#

до 600 000 ₽

33 года

Атырау

Полный день

Последнее место работы

YKR, H2S Technicion, октябрь 2013 - ноябрь 2014

Обновлено

16.11 в 18:18

Был на сайте

Более недели назад

Опыт работы

6 лет

#

до 300 000 ₽

43 года

Атырау

Гибкий график, Удаленная работа

Последнее место работы

ИП Кагазов К.Н., Бухгалтер-кассир, июнь 1999 - октябрь 2003

Обновлено

08.11 в 15:07

Был на сайте

Более недели назад

Опыт работы

42 года 2 месяца