Для открытия контактов резюме необходимо приобрести доступ к базе
Не указана
Гражданство
Казахстан
Тип занятости
Полная занятость
Женщина, 28 лет, родилась 24 октября 1996
Город: Верхнеуральск
Опыт работы
10 лет 2 месяца
Aspar Kashagan/Vaternas
Project Supervisor/Project Coordinator
С 01.07.2021 по настоящее время (3 года 6 месяцев)
- Control over administrative staff (administrative assistants, receptionists,) - Coordinate daily monitoring of reports on accommodation and meals, as well as additional services, on the territory of the rotational camp, at the end of the reporting month I generate final reports on the services provided. - Monthly reports on accommodation and all services (Meal,Medical,Disinfection Services and etc) to customers (NCOC,Aksaigazservice, Intra,Sitek, etc.)according to the contract. - General camp coordination Coordinate documents of drivers and transports, preparation for inspections, and training - Prepare driver's badges and track deadlines, check training deadlines and grant Contract to Holder - With clients work:Close all cases with team requests from Client
Aspar Kashagan/Vaternas
Project Supervisor/Project Coordinator
С 01.07.2021 по настоящее время (3 года 6 месяцев)
- Control over administrative staff (administrative assistants, receptionists,) - Coordinate daily monitoring of reports on accommodation and meals, as well as additional services, on the territory of the rotational camp, at the end of the reporting month I generate final reports on the services provided. - Monthly reports on accommodation and all services (Meal,Medical,Disinfection Services and etc) to customers (NCOC,Aksaigazservice, Intra,Sitek, etc.)according to the contract. - General camp coordination Coordinate documents of drivers and transports, preparation for inspections, and training - Prepare driver's badges and track deadlines, check training deadlines and grant Contract to Holder - With clients work:Close all cases with team requests from Client
Aspar Kashagan/Vaternas
Camp Administrator
С 01.11.2019 по 01.07.2021 (1 год 8 месяцев)
-Responsible for global mobility activities of the contractors, administrative; -Coordinate Staff Mobilization/Demobilization process at Karabatan (meet&greet,introduction, getting badge,access to accommodation and canteen; -Solve administrative problems/issues relating to the local staff and foreign staff accommodation in Karabatan; -Take part in obtaining the necessary passes; -Coordinate and assist in arranging necessary NCOC training; -Maintaining daily, monthly, quarter reports for Client; -Organizing transport and coordinating PCR test for employees -Respond to emails and phone calls -Establishing and maintaining the communication with clients -To follow up the administrative support on day-to-day operations - Bus/training enrollment for newcomers Karabatan - Maintain routine correspondence and draft appropriate responses
Sicim
Construction admin
С 01.10.2018 по 01.10.2019 (1 год)
Document control for the site construction manager/project manager • Prepare daily reports for TCO • Keeping timesheets • Order office supplies • Answering phone calls
Hotel Kurmet
Reception
С 01.10.2017 по 01.01.2018 (3 месяца)
Greeting guests Handling check-in and check-out Providing information to guests Assigning rooms and dispensing guest room keys Sorting daily mails
Treasure Ireland (USA,Florida State)
(program Work and Travel)Housekeeping role,cashier in gas station(part time job),shop assistant in shop store
С 01.05.2016 по 01.10.2016 (5 месяцев)
Hotel “Treasure Ireland” (USA, Florida State) WORK & TRAVEL PROGRAM Housekeeping role, May 2016 – September 2016 • Maintain a clean, sanitary, comfortable and tidy environment for the hotel • Distribution linen ,towels and room supplies Cashier in gas station (part time job) • Providing on time and friendly customer services • Store cleaning • Operating the cash register, credit card machines • Replenishing products in shelving
Образование
Университет
West Kazakhstan University of Engineering&Humanities
Владение языками
Родной язык
Казахский
Иностранные языки
Английский, Русский
Дополнительно
Ключевые навыки
Ms excel
Adobe indesign indesign adobe photoshop adobe illustrator ms powerpoint пользователь пк графические
Знание ms project, ms excel, ms word, ms outlook, autocad.
Покупка билетов и бронирование гостиниц для сотрудников компании
обеспечение жизнедеятельности офиса
Разговорный английский язык
Уверенный пользователь пк
Работа с посетителями касса делопроизводство документооборот прием и распределение звонков
customer service
исполнение личных поручений руководителя
ms internet explorer
windows phone
Техническая грамотность
Дополнительная информация
Hospitality Support individual with a service-focused and hard-working attitude. Very organised and have good general admin skills, able to keep paperwork accurately. Calm under pressure, very friendly and work well in a team environment and a good problem solver.Proficient in Microsoft Word, Excel, Power Point and fluent in Kazakh, Russian and English.
Похожие резюме
Не указана
41 год
Верхнеуральск
Полный день, Гибкий график, Удаленная работа
Последнее место работы
ТОО «Эконика - Техно», Менеджер по продажам промышленного и строительного оборудования., январь 2001 - июль 2002
Обновлено
06.11 в 21:05
Был на сайте
Более недели назад
Опыт работы
36 лет
Не указана
32 года
Верхнеуральск
Полный день, Гибкий график
Последнее место работы
Зкмк, Контролер ОТК, март 2021 - июнь 2021
Обновлено
31.12 в 21:01
Был на сайте
Более недели назад
Опыт работы
2 года 11 месяцев
Не указана
40 лет
Верхнеуральск
Полный день
Последнее место работы
BatysGasStroy, Fitter of gas equipment, февраль 2002 - ноябрь 2003
Обновлено
20.10 в 21:03
Был на сайте
Более недели назад
Опыт работы
22 года 10 месяцев