Для открытия контактов резюме необходимо приобрести доступ к базе
до 400 000 ₽
Гражданство
Казахстан
Тип занятости
Полная занятость
Женщина, 26 лет, родилась 23 февраля 1998
Город: Атырау
Опыт работы
8 лет 9 месяцев
Senimdi Kurylys LLP
HR Inspector
С 01.07.2022 по настоящее время (2 года 7 месяцев)
Direct work with employees, assign seats on the bus, accept newcomers and make dismissals and etc.
Senimdi Kurylys LLP
HR Inspector
С 01.07.2022 по настоящее время (2 года 7 месяцев)
Direct work with employees, assign seats on the bus, accept newcomers and make dismissals and etc.
Senimdi Kurylys LLP
HR Assistant
С 01.12.2021 по настоящее время (3 года 2 месяца)
Управление коллективом
Senimdi Kurylys LLP
Recruiter
С 01.07.2021 по 01.12.2021 (5 месяцев)
Identifying future hiring needs and developing job descriptions and specifications. Collaborating with department managers to compile a consistent list of requirements. Attracting suitable candidates through databases, online employment forums, social media, etc. Conducting interviews and sorting through applicants to fill open positions. Assessing applicants' knowledge, skills, and experience to best suit open positions. Completing paperwork for new hires. Promoting the company's reputation and attractiveness as a good employment opportunity. Managing internship programs. Keeping up-to-date on current employment legislation and regulations and enforcing them within the company. Providing recruitment reports to team managers.
Doss Support LLP
Assistant of HR
С 01.07.2019 по 01.08.2019 (1 месяц)
Support all internal and external HR related inquiries or requests. Maintain digital and electronic records of employees. Serve as point of contact with benefit vendors and administrators. Assist with the recruitment process by identifying candidates, performing reference checks and issuing employment contracts. Maintain calendars of the HR management team. Oversee the completion of compensation and benefit documentation. Assist with performance management procedures. Schedule meetings, interviews, HR events and maintain agendas. Coordinate training sessions and seminars. Perform orientations and update records of new staff. Produce and submit reports on general HR activity. Process payroll and resolve any payroll errors. Complete termination paperwork and exit interviews. Keep up-to-date with the latest HR trends and best practices.
Департамент консульской службы МИД РК
Практикант в отдел управления качеством
С 01.02.2019 по 01.04.2019 (2 месяца)
.
Образование
Университет
Kocaeli Üniversitesi
Университет
Казахский университет международных отношений и мировых языков имени Абылай хана
Университет
Türkçe Yeterlilik Sertifikası
Владение языками
Родной язык
Казахский
Иностранные языки
Английский, Русский, Ту?
Дополнительно
Ключевые навыки
Cms wordpress
Adobe indesign indesign adobe photoshop adobe illustrator ms powerpoint пользователь пк графические
Владение ms excel
Знание ms project, ms excel, ms word, ms outlook, autocad.
Уверенный пользователь пк
Adobe photoshop, работа в команде, концепт арт
Оперативный поиск информации в интернете
Ключевые навыки java sql postgresql базы данных работа с базами данных стремление к профессиональном
работа с большим объемом информации
Массовый подбор персонала
подготовка отчетов
Подбор персонала массовый подбор персонала прямой поиск управление проектами планирование карьеры те
Оценка и мотивация персонала
Управление hr брендом
кадровая политика
Дополнительная информация
Здравствуйте! Основной целью моего поиска работы является желание развиваться всесторонне, найти работу по своей специальности и связать ее с производственной нефтегазовой сферой. Мне одновременно интересны сферы туризма, путешествий, а так же нефтегазовой отрасли производственных месторождений. При этом для меня важно не терять знаний иностранных языков. Готова начинать с усидчивой работы с дальнейшим развитием карьерного роста.